Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SereckOne | użytkownik

imię i nazwisko adresŁódź Pionki zarejestrowany19.09.2005 @10:17:25 ostatnio na stronie23.01.2015 @13:32:04

http://lojek.digart.pl Łojek
http://floyds.digart.pl Floyd

Profilowe (chyba) by KASIA BANANOWA


między prawdą a złudzeniem - trzeba pilnować co swoje maj dir ;]

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1403331
digarty39 komentarze928 posty na forum6

komputer / sprzęt
i7 core mocny :D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rysaa    06.01.2009 @18:28:49
widze, ze obserwujesz miło. Pozdrawiam ciepło
_______
OBIEKTYWIZMU TROCHE!
~giftig17    01.01.2009 @19:39:01
o! genialnie
_______
~ Dobre jest zawsze wrogiem lepszego. ~
~andrzej5551987    27.12.2008 @21:51:03
o co Ci chodzi ? !!!! co ?
_______
Nie dziękuj za komentarz, zapraszam do galerii
http://andrzej5551987.digart.pl/
~bleft    22.12.2008 @08:43:14
jak to co swoje musiałem odsłużyc:p
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~t0ola    17.12.2008 @08:54:21
ejjjj
_______
.
~m0b    16.12.2008 @21:16:43
Sobota ,1-2 w nocy ,pomoc w pracy ,hehe ;D.
~m0b    16.12.2008 @20:10:18
dzieki za pomoc w nocnej pracy haha ;d.

ocena pozytywna ^^.
~fone    13.12.2008 @10:05:41
zauwazylem na citroenie napis evermotion
_______
http://www.tomaszsoluch.pl - moje portfolio
~BadTear    12.12.2008 @14:10:44
Dzięki bardzo
~rysaa    27.11.2008 @01:53:50
nie da sie inaczej kiedy sie tu mieszkało )
_______
OBIEKTYWIZMU TROCHE!
~Martozo    25.11.2008 @17:45:18
Dzieki za punkt na bitwie, moze uratujesz moj honor
~jakubwozniak    25.11.2008 @11:18:44
JaK Ty ZnAsZ mÓj GuŚcIq :D


_______


facebook fanpage - http://www.facebook.com/jakubwozniakcom

indywidualne kursy - portret & moda
~t0ola    15.11.2008 @11:42:36
a profilowe napewno nie by Kasia Bananowa : )
_______
.
~t0ola    12.11.2008 @14:20:37
pff! odbiło Ci ? : )
_______
.
~noboco    11.11.2008 @22:17:22
Cześć Syriuszu :D
_______
http://pawelkalinowski.com w w w . p a w e l k a l i n o w s k i . c o m
Skype: noboco_design
GG: 6656143
~GrzesMAN    08.11.2008 @13:17:21
dzieki. cwicze fajne prace btw
_______
Uczę się. Komentujcie
~seruu    04.11.2008 @18:16:09
NIE :D
_______
nie
patrz
na
innych,
tylko
wyraź
własne
zdanie
~AgataMelnyk    25.09.2008 @15:04:05
ola ola muchacho como estas?
_______
agatamelnykphotos.blogspot.com
~emokid    12.09.2008 @14:47:15
serek ty kobieciarzu
_______
jak juz bede duzy to naucze sie robic porzadne rzeczy!
~gosq    04.09.2008 @07:02:43
; )
!Neti86    22.08.2008 @12:55:25
a i owszem, moi rodzice mieszkają nieopodal
!Neti86    21.08.2008 @22:44:26
Pionki no prosze;D
~jahmajka    24.07.2008 @21:01:38
omg. hehheh haha xD
_______
"Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds"
~t0ola    17.07.2008 @20:35:33
_______
.
~jakubwozniak    12.07.2008 @14:33:31
szukalem, nie znalazlem to poszedlem,
a numerow do Was brak



ale nie placz pijaku :D
_______


facebook fanpage - http://www.facebook.com/jakubwozniakcom

indywidualne kursy - portret & moda
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt